OUTCOME-uri (ce se întâmplă după ce oamenii/echipele lucrează cu mine) - in termeni mari, serviciile sunt pentru Îmbunătățirea performanței, asigurarea echilibrului, adaptarea culturii organizaționale, adaptarea la schimbare, dezvoltarea gândirii strategice și coeziunii, claritate în decizie, obiective si implementare, folosirea optimă a resurselor, toate măsurabile prin construirea KPI specifici și care pleacă de la obiectivele companiei. Munca propriu-zisă are loc după ce fac o analiză asupra situației și convin cu factorii de decizie.
CUM FAC?

Diagnoză de echipă
Participarea la întâlniri și activități cu echipa pentru:
Identificarea problemelor pe palierele: comunicare, relații intra și inter-departamentale, strategie, setare de obiective, feedback, feed-forward, follow-up și follow-through.
Rezultate:
Situație clară asupra echipelor pentru care se dorește îmbunătățirea performanței – dinamica, focus, comunicare, așteptări, motivație în strânsă legătură cu obiectivele și cultura companiei. Pe baza diagnozei se va realiza planul de dezvoltare.

Coaching de echipă
Instrument de creștere a performanței
Reprezintă (hai că zic), inclusiv conform studiilor de specialitate, cel mai puternic instrument de creștere atât a performanței echipelor, cât și a performanței individuale. În cazul echipelor, focusul este pe realizarea unor obiective concrete avute în responsabilitate prin maximizarea potențialului colectiv, deci a interacțiunilor dintre membri/colegi.
Cunoaștere, autocunoaștere și învățare
Implică cunoaștere, autocunoaștere și învățare, ca produse secundare, astfel încât, pe termen lung, echipa să funcționeze la capacitate, să fie responsabilă, independentă și să folosească din plin resursele membrilor săi.
Pași

Sesiuni individuale cu persoane cheie
Coaching-ul individual (într-adevăr, făcut cum trebuie), este fără dar și poate cel mai puternic tool de creștere individuală. Cu pași repezi devine și în țara noastră un must-have, așa că merită băgat în seamă.
Cum fac?
- Stabilim obiectivele de rezolvat – schimbarea poziției în cadrul companiei și adaptarea la aceasta, adaptarea culturii organizaționale, noi strategii de recrutare-retenție, leadership, responsabilizare, dezvoltarea creativității sunt doar câteva exemple de teme mari
- Le traducem în acțiuni concrete și le măsurăm, astfel încât să știm când ajungem la ele
- Stabilim un calendar al sesiunilor
- Le facem – în general în sesiuni de o oră
- Sărbătorim rezultatele